Турчинов виграв суд у журналістів стосовно його причетності до обмінників

Суд зобов’язав ряд ЗМІ та журналістів спростувати дані про зв’язки секретаря РНБО з мережею валютних обмінників

Печерський райсуд Києва зобов’язав медіахолдинг ТРК «Люкс», видання «Українська правда» та журналістів-розслідувачів Дениса Бігуса і Надію Бурдєй спростувати інформацію щодо секретаря Ради Національної безпеки і оборони України Олександра Турчинова.

Про це повідомляє Главком з посиланням на рішення Печерського райсуду Києва.

Згідно з судовим рішенням, інформація про причетність Турчинова до діяльності компаній «Абсолют Фінанс», «Магнат» та «Октава фінанс», а також про вплив на фіскальні служби для ухилення від сплати податків цими компаніями, є недостовірною, такою, що порочить честь, гідність та ділову репутацію секретаря РНБО.

У журналістському розслідуванні стверджувалося, що пункти обміну «Абсолют Фінанс» і «Магната» записані на співмешканку народного депутата Руслана Лук’янчука, яка отримала офіс від тещі Турчинова. У тому ж офісі, як стверджували журналісти, розташувалася «Октава фінанс».

Крім цього, суд стягнув з ТРК «Люкс», «Української правди» та журналістів Бігуса і Бурдєй по 1200 грн судового збору на користь Турчинова .

Нагадаємо, до складу ТРК «Люкс» входять «24 Канал», національна мережа радіостанцій «Радіо Люкс» і «Радіо Максимум».

Раніше видання «Наші гроші» повідомляло що, дружина Лук’янчука Мирослава є бізнес-партнеркою матері Турчинова Валентини, його дружини Ганни Турчинової та тещі секретаря РНБОУ Тамари Белиби по ТОВ «Інститут економіки і права».

Журналістське розслідування програми «Наші гроші з Денисом Бігусом» вийшло в ефірі 24 каналу на початку травня 2017 року.

 

Останнi новини