12 депутатам Британії платили за участь в ефірах Russia Today

12 депутатам Британії платили за участь в ефірах Russia Today

За підрахунками аналітичного центру European Values, щонайменше 161 британський політик і чиновник з’являвся на RT 381 раз в період з 2010 по 2017 рік

З 2014 року 12 британським депутатам заплатили 93,7 тисячі фунтів стерлінгів (близько 3 млн 300 тис гривень прим. ред.) за появу в ефірах телеканалу Russia Today (RT). До такого висновку прийшла антикорупційна організація Transparency International, проаналізувавши документи Палати громад парламенту Британії.

Цю інформацію експерти отримали з регістра фінансових інтересів Палати громад. Вказана сума не включає в себе гонорари двох колишніх депутатів, які вели власні шоу.

Дослідження аналітичного центру European Values, на яке посилається Transparency International, показує, що число британських парламентаріїв, що з’являються на RT, ймовірно, значно більше, ніж вказано в документах Палати громад. За їх підрахунками, щонайменше 161 британський політик і чиновник з’являвся на RT 381 раз в період з 2010 по 2017 рік.

У відповідь на критику щодо RT, низка депутатів, які брали участь в телешоу дистанціювалися від каналу і заявили, що вони не будуть погоджуватися на участь в ефірах. Після інциденту в Солсбері міністр фінансів кабінету опозиції Джон Макдоннелл заявив, що лейбористи більше не повинні з’являтися на RT.

Нагадаємо, Russia Today – це російська державна багатомовна телекомпанія, орієнтована на закордонну аудиторію, фінансується урядом Росії. Західні політики та ЗМІ неодноразово звинувачували RT у пропаганді. 

Останнi новини