Кореспондент російського каналу викрив фейк своїх колег про обстріл у «ДНР»

Кореспондент російського каналу викрив фейк своїх колег про обстріл у «ДНР»

Сайту «Вести.ру» написав, що знімальну групу Сладкова нібито обстріляли на Донбасі

Військовий кореспондент ВДТРК (Усеросійської державної телевізійної і радіомовної компанії) Олександр Сладков спростував повідомлення сайту «Вести.ру» про те, що його знімальну групу нібито обстріляли на Донбасі.

Про це Сладков написав у своєму телеграм-каналі.

Напередодні сайт «Вести.ру», який входить до холдингу ВГТРК, опублікував новину про нібито обстріл знімальної групи Сладкова у так званій «ДНР». Російський сайт писав, що буцімто українські військові обстріляли групу біля села Старомихайлівка.

Povidomlennya U Telegram Kanali Sladkova

Однак повідомлення змінили і прибрали інформацію про Сладкова. Тепер за цим посиланням доступна новина із заголовком «ЗСУ обстріляли околицю Донецька».

Сам Сладков написав, що знімальна група не потрапляла під обстріл.

«Та й взагалі, говорити неправду погано, тим більше репортерові», — вважає Сладков.

Зазначимо, 17 серпня на російському каналі опублікували інтерв’ю Олександра Сладкова з полоненим в «ДНР» журналістом Радіо Свобода Станіславом Асєєвим. Журналіст “зізнався”, що нібито працював на українську розвідку. «Радіо Свобода/Радіо Вільна Європа» заявила, що вважає сумнівним «зізнання» Станіслава Асєєва.

Останнi новини