Телеканал 112 Україна розірвав співпрацю з Радіо Свобода

Телеканал 112 Україна розірвав співпрацю з Радіо Свобода

Рішення обґрунтували необхідністю звільнити ефірний час під запуск нових телевізійних проектів

Канал «112 Україна» з 20 серпня в односторонньому порядку розірвав співпрацю з “Радіо Свобода”. Про це представники телеканалу повідомили в офіційному листі американську Раду директорів мовлення (BBG), що відповідає за розповсюдження програм, повідомляє “Радіо Свобода”.

У зв’язку з цим Радіо Свобода займатиметься пошуком нових партнерів. Про це повідомила  речниця медіа Джоанна Левісон.

«Радіо Свобода висловлює жаль з приводу цього рішення, яке позбавить телеглядачів каналу «112 Україна» ексклюзивних матеріалів наших кореспондентів про події на сході Україні та на міжнародній арені. Наша місія полягає у тому, щоб без цензури надавати українцям точну інформацію про серйозні проблеми, з якими вони стикаються. І ми будемо й надалі шукати нових партнерів та платформи для зв’язку з нашою аудиторією», – відзначила Левісон.

Про розірвання договору співпраці стало відомо сьогодні вдень, коли журналісти “Радіо Свобода” опублікували на своєму сайті розслідування під назвою «Хто купив телеканал «112 Україна»?».

Журналісти “Радіо Свободи” помітили те, що телеканал 112 змінює свою редакційну політику. Зокрема, учасникам спільних проектів “Радіо Свобода” і “112 Україна” почали попереджати про те, що скоро ці програми не будуть виходити, розповів у коментарі Громадському радіо один із авторів розслідування про власників телеканалу Максим Савчук.

«Ходило дуже багато чуток про те, що Медведчук купив “112 Україна” і “NewsOne” і тому ми хотіли дослідити структуру власності, а також перевірити ту інформацію, яка поширювалася, але яку сам Медведчук заперечував. Таким чином Едуард Кац, якого представляли кінцевим бенефіціаром каналу 112, виявився людиною у якої наврядче вистачить грошей, аби купити такий актив в Україні. Це людина, яка займається перепродажем старих авто. Власне фото, які ми занйшли в соціальних мережах, лише підверджують те, що цей чоловік не такого достатку, що міг дозволити собі таку покупку», – розповідає Савчук.

Крім того, журналіст зазначив, що під час роботи над розслідуванням їм вдалося встановити, що під час того, як власником каналу став Едуард Кац, медіа отримало і нового генпродюсера Артема Марчевського.

 «У 2015 Марчевський балотувався до Київської міської ради від партії «Право народу», список якої очолював Віктор Чорний і цю людину, власне, можна назвати керівником охорони самого Віктора Медведчука», – уточнює Максим Савчук.

 Представники ж телеканалу “112 Україна” заявили про те, що розслідування журналістів “Радіо Свобода” та розірвання договору про співпрацю не пов’язані. Крім того, договір був розірваний не односторонньо, а за згодою сторін, повідомила у коментарі Громадському радіо піар-директор телеканалу Ольга Калініна. 

“Справа не в розслідуваанні. Розслідування вийшло вже після того як було розірвано договір про співпрацю. Він був підписаний 8 серпня, а сьогодні вже 20 число.”, – говорить Калініна.

 

 

За підтримки:

Останнi новини