NewsOne отримав чергове «попередження» від Нацради за популяризацію органів держави-агресора

NewsOne отримав чергове «попередження» від Нацради за популяризацію органів держави-агресора

Санкція стосується передачі «Світова політика з Олегом Волошиним» та його коментаря про «міць» авіації РФ

Телеканал NewsOne (ТОВ «НОВИНИ 24 ГОДИНИ») отримав санкцію за популяризацію/пропаганду органів держави-агресора. Про це йдеться на сайті Нацради з питань телебачення і радіомовлення.

Телеканал NewsOne отримав «попередження» за порушення закону «Про телебачення і радіомовлення».

А саме цього пункту закону: «не допускається використання телерадіоорганізацій для: трансляції телепередач, виготовлених після 1 серпня 1991 року, що містять популяризацію або пропаганду органів держави-агресора…».

За результатами позапланової перевірки, в ефірі ТОВ «НОВИНИ 24 ГОДИНИ» від 17 грудня 2017 року встановили, що у випуску передачі «Світова політика з Олегом Волошиним» (вже знята керівництвом телеканалу з ефіра), який був присвячений огляду військових дій у Сирії, ведучий наступним чином прокоментував відео із демонстрацією роботи військово-повітряних сил держави-агресора:

«…естественно, умные зрители и так понимают, почему подобные кадры не показывают на украинском телевидении. Думаю, многие дискуссии вокруг перспектив урегулирования ситуации на Донбассе были бы здоровее и с большим рациональным зерном и осознанием, что Украина реально может, а чего Украина реально не может добиться в этой ситуации, если бы подобные кадры участия российской авиации в кампании Сирии регулярно бывали бы на украинском телевидении. Потому что это… Нравится это – не нравится…, но это есть мощь. Это нельзя… Это невозможно отрицать».

Перевірку здійснювали через звернення до Національної ради Служби безпеки України і народних депутаток Ірини Геращенко та Ірини Фріз.

«Гадаю, цілком зрозуміло з цього тексту, що саме мав на увазі Олег Волошин відносно спроможності української держави захистити свій державний суверенітет в умовах фактичної війни, яку Російська Федерація розв’язала проти України», — написав член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський.

Нагадаємо, нещодавно Національна рада довела в суді законність застосування санкції «попередження» щодо телеканалу NewsOne через трансляцію фейкової новини про слухання в Конгресі США.

А сьогодні стало відомо, що телеканал NewsOne перейшов в управління колишньому заступнику голови Адміністрації президента часів Віктора Януковича, юристу Андрію Портнову.

За підтримки:

Останнi новини