Суд відмовив «Ері» у примусовому транслюванні програми на Суспільному

Наступне засідання у справі щодо примусової трансляції телепрограми «Доброго ранку, Країно!» на телеканалі UA: ПЕРШИЙ відбудеться 29 вересня

Господарський суд міста Києва відмовив ТОВ «ЕРА-МЕДІА» до ПАТ НСТУ щодо примусової трансляції телепрограми «Доброго ранку, Країно!» на телеканалі UA: ПЕРШИЙ. Відповідну ухвалу суд виніс сьогодні, повідомляє Суспільне.

«Господарський суд міста Києва сьогодні розглянув заяву про забезпечення позову та відмовив ТОВ “ЕРА-МЕДІА” у забезпеченні позову шляхом примусової трансляції програми «Доброго ранку, Країно!», – зазначає суспільний мовник.

Наступне засідання суд призначив на 29 вересня та зазначив, що представники ТОВ «ЕРА-МЕДІА» мають обов’язково з’явитися та надати докази щодо необхідності продовження договору з ПАТ НСТУ щодо трансляції програми.

Нагадаємо, Національна суспільна телекомпанія України припиняє співпрацю із ТОВ «Ера-Медіа» через порушення журналістських стандартів у програмі «Доброго ранку, Країно!». Про це розповіла PR-директорка НСТУ Вікторія Сидоренко.

У липні Святошинський районний суд міста Києва скасував ухвалу, що змушувала UA: ПЕРШИЙ транслювати програму «Доброго ранку, Країно!», попри припинення договору між ПАТ НСТУ й ТОВ «Ера-Медіа» з 10 липня 2018 року.

За словами Вікторії Сидоренко, програма транслювалась на Суспільному щодня від 12 липня минулого року.

За підтримки:

Останнi новини