facebook
--:--
--:--
Ввімкнути звук
Прямий ефiр
Аудіоновини

25 чашок кави на день безпечні для серця — дослідження

1x
Прослухати
--:--
--:--

Вживання великої кількості кави шкодить артеріям не більше, ніж одна чашка цього напою на день.

Про це йдеться у дослідженні, оприлюдненому на конференції Британської кардиоваскулярної спільноти в Манчестері, передає The Guardian.

Зокрема, дослідження, у якому взяли участь більш ніж 8000 людей у ​​Великобританії, показало, що вживання від п’яти чашок на день до 25, впливає на організм так само як і одна поріція.

Натомість у попередніх дослідженнях вчені припускали, що кава робить артерії жорсткішими, збільшує навантаження на серце та збільшує вірогідність серцевого нападу чи інфаркту, і рекомендували «кавоманам» зменшити обсяги споживання напою.

Усіх людей, які брали участь у дослідженні, умовно поділили на групи за кількістю випитих порцій напою. Перша група випивала менше однієш чашки на день, друга — від однієї до трьох, третя — більше трьох.

Поділитися

Може бути цікаво

З окупованої частини Херсонщини повернули ще двох дівчат та одного хлопчика

З окупованої частини Херсонщини повернули ще двох дівчат та одного хлопчика

34 хв тому
У ЄС презентували 21-й пакет санкцій проти РФ

У ЄС презентували 21-й пакет санкцій проти РФ

35 хв тому
Рада ухвалила законопроєкт про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту

Рада ухвалила законопроєкт про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту

1 год тому
Росіяни завдали авіаційного удару по Дніпропетровщині, є поранені

Росіяни завдали авіаційного удару по Дніпропетровщині, є поранені

1 год тому