«Надо поговорить»: пропагандистський канал «Росія 24» заявив про телеміст з Newsone

«Надо поговорить»: пропагандистський канал «Росія 24» заявив про телеміст з Newsone

Український телеканал NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку, та російський пропагандистський канал «Росія 24» проведуть телеміст під назвою «Надо поговорить».

Про це заявив у своїй програмі «Вести недели» її ведучий Дмитро Кисельов.

«Старше покоління пам’ятає, яким несподіваним і захоплююче цікавим став перший радянсько-американський телеміст за участю простих людей з СРСР і США. Вели той формат з нашого боку Володимир Познер, з американської — Філ Донахью. Незабутньо! Так ось зараз те ж саме, але сьогодні і між Росією і Україною», — заявив Кисельов.

За його словами спільний ефір запланований 12 липня о 17:00 (за київським часом).

Зазначимо, що офіційного підтвердження чи спростування цієї інформації український телеканал Newsone станом на 22:00 не оприлюднив.

Додамо також, що канал «Росія 24» входить до складу Всеросійської державної телевізійної і радіомовної компанії. У 2014 році Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення оголосила, що зміст програм низки російських каналів (серед яких і «Росія 24») не відповідає вимогам Європейської конвенції про транснаціональному телебаченні і ч. 1 ст. 42 закону України «Про телебачення і радіомовлення», та заборонила їхню трансляцію на території України.

Останнi новини