Кремлівський телеканал RT у Британії оштрафували на 200 тисяч фунтів

Кремлівський телеканал RT у Британії оштрафували на 200 тисяч фунтів

Британський медіарегулятор Ofcom оштрафував російський телеканал RT на 200 тисяч фунтів стерлінгів за недотримання правил мовлення.

Як повідомляє «Європейська правда» з посиланням на Ofcom.

«Сьогодні Ofcom оштрафував новинний канал RT на 200 000 фунтів за серйозні недотримання наших правил мовлення — і зажадав, щоб канал сповістив про результати нашого розслідування своїх глядачів», — йдеться в заяві.

Розслідування показало, що RT не зміг зберегти належну безсторонність в семи випусках новин і програмах про поточні події в період з 17 березня по 26 квітня 2018 року.

«Програми були в основному пов’язані з питаннями політичної суперечки і поточною державною політикою, а саме з реакцією уряду Великої Британії на події в Солсбері і сирійський конфлікт», — йдеться в повідомленні.

У Ofcom також відзначили, що після зазначених дат порушень правил неупередженості щодо RT не зафіксовано.

Нагадаємо, що саме на RT, раніше відомому як Russia Today, вийшло інтерв’ю з двома чоловіками, яких підозрювали в отруєнні Скрипалів. В інтерв’ю вони назвали себе Александр Петров і Руслан Боширов, стверджували, що вони — просто туристи і поїхали в Солсбері, тому що друзі порадили їм подивитися на «знаменитий Солсберійський собор» і його шпиль заввишки 123 метри. Згодом було доведено, що Петров і Боширов (справжні прізвища Чепіга і Мішкін) працюють на ГРУ РФ.

Останнi новини