Ведучі грузинського телеканалу «Руставі-2» звільнилися у прямому ефірі на знак протесту

Ведучі грузинського телеканалу «Руставі-2» звільнилися у прямому ефірі на знак протесту

Ведучі грузинської телекомпанії «Руставі-2» Діана Джоджуа і Міхеіл Сесіашвілі заявили про відставку у прямому ефірі своєї програми «Кур’єр» на знак протесту проти звільнення своїх колег новим керівництвом каналу. Про це повідомляє Радіо Свобода.

За кілька годин до цього новий генеральний директор «Руставі-2» Паата Салія повідомив про звільнення кількох провідних журналістів телекомпанії. Серед звільнених Георгій Габунія, який у липні в прямому ефірі нецензурно вилаяв президента Росії Володимира Путіна.

Нового власника колись опозиційного каналу пов’язують із чинною владою. Його дії називають спробою адміністрації придушити політичне інакомислення в ЗМІ напередодні парламентських виборів, запланованих на наступний рік.

«Починаючи з вересня, новинні програми «Руставі-2» змінять свій зміст. На жаль, у нас з’явиться ще один провладний канал – лояльний до політики уряду», – заявили Ната Дзвелішвілі, виконавча директоркаГрузинської хартії журналістської етики.

Останнi новини