У Росії визнали неправдивість сюжету, знятого у 2014-му про катастрофу МН17

У Росії визнали неправдивість сюжету, знятого у 2014-му про катастрофу МН17

Гендиректор російського Першого каналу Костянтин Ернст, визнав «помилку» в сюжеті про катастрофу Boeing МН17, у якому заявляли про те, що нібито «український винищувач збив літак».

Про це Ернст заявив в інтерв’ю The New Yorker.

«Коли я запитав Ернста, чому його канал показав щось таке, що настільки легко спростувати, він відповів, що це проста помилка: «Так, ми люди, ми допустили помилку, але не навмисно», — йдеться у статті.

У листопаді 2014 року на Першому каналі вийшов епізод програми Михайла Леонтьєва «Однако», у якому показали супутниковий знімок, на якому нібито «український винищувач атакує малайзійський Boeing».

Як повідомляє російський ТАСС, речник Володимира Путіна Дмитро Пєсков заявив, що ця «помилка» «не підриває довіри до телеканала.

Нагадаємо, Boeing 777, що здійснював рейс MH17 (Амстердам – Куала-Лумпур), зазнав аварії 17 липня 2014 року поблизу Тореза Донецької області. Загинули всі 298 людей, які перебували на борту. 193 з них були громадянами Нідерландів. Комісія, яка розслідує катастрофу, заявила, що рейс MH17 було збито з комплексу «Бук», привезеного з Росії. За даними Bellingcat і СБУ, доставку комплекс «Бук» на Донбас організував офіцер російської армії Сергій Дубінський (Хмурий).

Росія заперечує свою причетність до збиття літака.

19 червня стало відомо, що СБУ оголосила підозру чотирьом фігурантам справи катастрофи рейсу МН17, яких міжнародне слідство визнало причетними до збиття літака над Донбасом 17 липня 2014 року.

 

Останнi новини