У перший день роботи: YouTube заблокував німецькомовний канал російських пропагандистів

У перший день роботи: YouTube заблокував німецькомовний канал російських пропагандистів

Російський пропагандистський телеканал RT запустив новий канал на YouTube німецькою мовою. Втім відеохостинг одразу ж його заблокував.

Про це  повідомляє видання Bild.

За інформацією видання, YouTube заблокував RT DE через п’ять годин після початку трансляції.

«Канал RT DE був видалений з YouTube у вересні за порушення умов використання. Якщо канал видалений, власник каналу не може використовувати, володіти або створювати будь-які інші канали YouTube. Тому канал RT auf Sendung також був видалений за порушення умов використання YouTube, а саме за обхід раніше накладених обмежень», — йдеться в поясненні хостингу. 

Пропагандисти запустили канал вранці 16 грудня і планували організувати цілодобове мовлення на YouTube на аудиторію у Німеччині, Австрії та Швейцарії. Окрім того, вели трансляцію ефіру на своєму сайті.

Як пише Bild, кремлівські пропагандисти отримали ліцензію на мовлення у Сербії та вважають, що мають право транслювати свої програми на інші країни Європи – нібито на основі європейської угоди про транскордонне телебачення.

Медіарегулятор Берліна та землі Бранденбург на запит Bild відповів, що, за попередньою оцінкою, сербська ліцензія не є достатньою підставою для мовлення у Німеччині.

Ймовірно влада Німеччини через суд вимагатиме заборонити мовлення RT DE, яке вони вважають незаконним.

Підтримуйте Громадське радіо на Patreon, а також встановлюйте наш додаток:

якщо у вас Android

якщо у вас iOS

Останнi новини