У Латвії анулювали ліцензію на мовлення телеканалу «Дождь»

У Латвії анулювали ліцензію на мовлення телеканалу «Дождь»

Національна рада з електронних ЗМІ Латвії анулювала ліцензію на мовлення російського телеканалу «Дождь», що діє у Латвії.

Про це повідомив голова ради Іварс Аболіньш.

Мовлення телеканалу буде припинене 8 грудня.

Агентству LETA Аболіньш повідомив, що рішення про відкликання ліцензії на мовлення ухвалили через загрозу національній безпеці та громадському порядку.

Він закликав раніше політиків не політизувати це питання, залишивши ухвалення рішення компетентним органам.


Нагадаємо, 1 грудня ведучий телеканалу «Дождь» Олексій Коростельов у прямому ефірі закликав глядачів інформувати редакцію щодо проблем і потреб російської армії. Ведучий висловив сподівання, що редакції каналу вдалось допомогти багатьом російським військовим на фронті, зокрема щодо оснащення та забезпечення елементарних зручностей.

Після розголосу у медіа «Дождь» звільнив Коростельова. 

2 грудня Національна рада з електронних ЗМІ Латвії оштрафувала телеканал на 10 тисяч євро. Очільник регулятора Іварс Аболіньш заявляв, що «Дождь» позначив окупований Крим як «частину» Росії і назвав російську армію «нашою армією». Щодо російського мовника порушили справу про адміністративне правопорушення.

Тоді ж 2 грудня Служба державної безпеки Латвії розпочала перевірку каналу.

Російський телеканал «Дождь» внесений російським режимом у так званий перелік «іноземних агентів». Телеканал називає себе незалежним міжнародним російськомовним мовником, з літа 2022 року редакція каналу базується у Латвії.

Підтримуйте Громадське радіо на Patreon, а також встановлюйте наш додаток:

якщо у вас Android

якщо у вас iOS

Останнi новини