Як розслідували повідомлення про перехід каналу «112-Україна» до Медведчука

Розповідає співавтор журналістського розслідування щодо зміни власника каналу

Ведучі

Дмитро Тузов,

Андрій Куликов

Як розслідували повідомлення про перехід каналу «112-Україна» до Медведчука
https://static.hromadske.radio/2018/08/hr-hh-18-08-20_savchuk.mp3
https://static.hromadske.radio/2018/08/hr-hh-18-08-20_savchuk.mp3
Як розслідували повідомлення про перехід каналу «112-Україна» до Медведчука
0:00
/
0:00

На зв’язку зі студією – співавтор журналістського розслідування щодо зміни власника каналу «112-Україна» Максим Савчук. Повний текст розслідування можна прочитати за посиланням.

Дмитро Тузов: Які факти свідчать про те, що власником телеканалу «112-Україна» вже може бути Віктор Медведчук?

Максим Савчук: На нашу думку, Едуард Катц не є тією людиною, яка могла би купити такий дорогий актив, це людина, яка живе в провінції в одному з сіл Німеччини і торгує старими автомобілями. Ми встановили той факт, що після того, як власником став Едуард Катц, туди прийшов менеджмент, пов’язаний з політичною силою Медведчука.

Андрій Куликов: Завдяки вам і вашій співавторці Наталії Седлецькій багато людей звернули увагу на те, що коли відбулася зміни власника, оголосили про припинення співпраці телеканалу з «Радіо Свобода».

Максим Савчук: Так, це стало приводом ще раз перевірити інформацію і підтвердити чи спростувати її. Цитування Віктора Медведчука, яке відбувалося після зміни власника, підштовхнуло нас до цього розслідування.

 

Також слухаємо коментар Ольги Калініної, піар-директорки каналу «112-Україна», щодо того, чи пов’язане припинення співпраці зі зміною власника.

Ольга Калініна: Расследование делалось недавно, судя по информации, которую опубликовали. Договор о том, что сотрудничество прекращается, был подписан 8 августа.

Повну версію розмови слухайте у доданому звуковому файлі.