Кримськотатарський телеканал ATR заявляє про блокування держфінансування

Кримськотатарський телеканал ATR заявляє про блокування держфінансування

Першому кримськотатарському телеканалу ATR заблокували фінансування  попри те, що держава виділила 50 млн грн на фінансування каналу в 2020 році.

Про це йдеться в заяві телеканалу.

У заяві телеканалу повідомляють, що у 2019 році держава перерахувала на рахунок телеканалу 15 млн грн держпідтримки 28 грудня. Тоді усі банки були закриті й жодні операції не можна було провести. Тому ATR, відповідно до закону, змушений був повернути ці гроші державі.

«У 2020 році з держбюджету України на фінансування телеканалу виділено 50 млн грн. Частина цих грошей прийшла на рахунок ATR, але їх заблокувало казначейство», — повідомили на телеканалі.

Зазначається, що раніше у зв’язку з недофінансуванням з держбюджету кримськотатарський телеканал ATR запустив збір коштів, який триває дотепер.

Нагадаємо, майже шість років тому кримськотатарські телеканали ATR і Lâle, радіостанції Meydan і «Лідер», що входять до складу медіахолдингу ATR, перестали мовити в Криму через відсутність російської ліцензії.

ATR відновив мовлення 17 червня 2015 року з Києва. Перший кримськотатарський телеканал став доступний через супутник на всій території України, включаючи окупований Крим. Пізніше дитячий телеканал Lâle і радіо Meydan також відновили мовлення з Києва.

Останнi новини

загрузка...