За час роботи у Білорусі журналістів «Белсату» оштрафували на 130 000 євро

За час роботи у Білорусі журналістів «Белсату» оштрафували на 130 000 євро

За весь час роботи телеканалу «Белсат» у Білорусі журналістів телеканалу оштрафували на загальну суму у 130 000 євро через те, що вони працювали без акредитації. Телеканал тричі просив білоруську владу акредитувати їхніх співробітників.

Про це в ефірі Громадського радіо повідомив заступник директора «Белсату» Олексій Диковицький.

Підтримайте Громадське радіо на Спільнокошті

«У білоруському законодавстві немає поняття «фрілансер». Тобто, кожна людина, яка працює журналістом, має працювати на якесь ЗМІ. У цьому випадку це «Белсат». Але «Белсат» — це ще й іноземний засіб масової інформації. Він не заборонений, але нас не акредитували», — зазначив Диковицький.

Довідка: Телеканал «Белсат» — польський білоруськомовний телеканал, створений з ініціативи й за підтримки Міністерства закордонних справ Польщі та Громадського польського телебачення у квітні 2007 року. Тоді ж Олександр Лукашенко заявив, що вважає «дурним, безглуздим і недружнім» проєкт мовлення на Білорусь телеканалу з Польщі.

Читайте також: Двоє журналісток білоруського телеканалу «Белсат» перебуватимуть під арештом до 20 грудня

Нагадаємо, у Білорусі тривають масові протести проти фальсифікації результатів президентських виборів 9 серпня, на яких переможцем було оголошено Олександра Лукашенка. Влада країни продовжує застосовувати жорстокі репресії проти учасників мирних протестів.

Громадське радіо випустило додатки для iOS та Android. Вони стануть у пригоді усім, хто цінує якісний розмовний аудіоконтент і любить його слухати саме тоді, коли йому зручно.

Встановлюйте додатки Громадського радіо:

якщо у вас Android

якщо у вас iOS

Коментарi до запису

Останнi новини