Литва слідом за Латвією анулювала ліцензію російському телеканалу «Дождь»

Литва слідом за Латвією анулювала ліцензію російському телеканалу «Дождь»

Литва анулювала ліцензію на мовлення російського телеканалу «Дождь» після аналогічного рішення Латвії, куди канал переїхав після блокування у РФ.

Про це повідомляє LRT з посиланням на Комісію з радіо та телебачення Литви.

Відповідне рішення ухвалила Литовська комісія з питань радіо та телебачення. Причиною стало анулювання ліцензії телеканалу в Латвії. Латвійська ліцензія на мовлення давала каналу право розповсюджувати свій контент у країнах ЄС, США та інших країнах.

Після анулювання ліцензії на мовлення «Дождя» у Латвї він з 8 грудня не буде доступний і в Литві.

Нагадаємо, 6 грудня Латвія анулювала ліцензію на мовлення телеканалу «Дождь».

1 грудня ведучий телеканалу «Дождь» Олексій Коростельов у прямому ефірі закликав глядачів інформувати редакцію щодо проблем і потреб російської армії. Ведучий висловив сподівання, що редакції каналу вдалось допомогти багатьом російським військовим на фронті, зокрема щодо оснащення та забезпечення елементарних зручностей.

Після розголосу у медіа «Дождь» звільнив Коростельова. 

2 грудня Національна рада з електронних ЗМІ Латвії оштрафувала телеканал на 10 тисяч євро. Очільник регулятора Іварс Аболіньш заявляв, що «Дождь» позначив окупований Крим як «частину» Росії і назвав російську армію «нашою армією». Щодо російського мовника порушили справу про адміністративне правопорушення.

Тоді ж 2 грудня Служба державної безпеки Латвії розпочала перевірку каналу.

Російський телеканал «Дождь» внесений російським режимом у так званий перелік «іноземних агентів». Телеканал називає себе незалежним міжнародним російськомовним мовником, з літа 2022 року редакція каналу базується у Латвії.

Підтримуйте Громадське радіо на Patreon, а також встановлюйте наш додаток:

якщо у вас Android

якщо у вас iOS

Останнi новини