«Збірник російських пропагандистів»: як син радника Клінтона почав працювати на російські ЗМІ

Розмова із СЕО OSINT-розслідувачів групи «Molfar» Артемом Старосеком про справу американця Макса Блюменталя, який співпрацює з російськими пропагандистськими ЗМІ та виправдовує агресію РФ.

Ведучі

Валентина Троян

Гостi

Артем Старосек

«Збірник російських пропагандистів»: як син радника Клінтона почав працювати на російські ЗМІ
https://media.blubrry.com/hromadska_hvylya/static.hromadske.radio/2022/08/hr_marafon_v-2022-08-02_starosek.mp3
https://media.blubrry.com/hromadska_hvylya/static.hromadske.radio/2022/08/hr_marafon_v-2022-08-02_starosek.mp3
«Збірник російських пропагандистів»: як син радника Клінтона почав працювати на російські ЗМІ
0:00
/
0:00

Артем Старосек: Справу Блюменталя почали розслідувати ще коли прилітало по драмтеатру у Маріуполі. Помітили одного італійського фотографа, який саме знімкував там. Він оприлюднив фото з підвалу: біля убитої жінки була форма українських військових. Ми зробили розслідування щодо цього фотографа. Потім побачили американського журналіста Патріка Ланкастера, який з цим працював з цим фотографом. З’ясувалося, що Ланкастер давно живе в «ДНР», має місцевий паспорт, отримує гроші від РФ і ретранслює те, що кажуть росіяни.


Читайте також: У чому шкода від «блогерів-інсайдерів»?


Після Патріка ми вийшли на Макса Блюменталя. Це ніби збірник усіх російських пропагандистів. У нього мало власних розслідувань, але він збирає дрібніших блогерів і ретранслює через свій сайт «The Grayzone».

Сайт «The Grayzone»

У нього велика аудиторія і це небезпечно. Українські блогери намагаються висвітлювати проблеми, які є. А російські блогери це перебивають, їхня діяльність може заважати Україні отримувати більше зброї, відвертати фокус уваги.

 

Фото: Molfar

Підтримка РФ та будинок у США за $300 тисяч

Артем Старосек: Макс Блюменталь — син радника 42-го президента США Білла Клінтона, почав працювати журналістом у 2008 році. Його старі публікації дивні, весь час на межі. Сам він з єврейської родини, але почав бути антисемітом. Зсув у нього трапився у 2014 році: писав про події в Сирії з ліберального боку, а після поїздки туди почав підтримувати Росію.

Також писав про Євромайдан в Україні, як про «фашизм та екстремізм», «військове захоплення влади». Ми також бачили фото, де він на святкування річниці телеканалу «Russia Today» у 2015 році у Москві. Через 3 місяці після цього він купив собі будинок у США за $300 тисяч.

Скрин: Molfar

Блюменталь більш впізнаваний на території Росії, «ДНР». РФ використовує його як приклад того, що нібито «Захід проти України». Більше популярний на Заході, на рівні з Гремом Філіпсом. Мають приблизно однакову кількість підписників. Блюменталь менш відомий в Україні. Сподіваюся, що США застосують щодо Блюменталя санкції, як це зробила Британія щодо Філіпса. Після публікації нашого розслідування діяльності Ланкастера у британській «The Times», була публічна реакція. Зараз ми домовляємося із західними ЗМІ про публікацію. Сподіваюся і до Блюменталя застосують санкції.


Читайте також: У Миколаєві «прогриміли» потужні вибухи — мер


Повністю розмову слухайте у доданому аудіофайлі

При передруку матеріалів з сайту hromadske.radio обов’язково розміщувати гіперпосилання на матеріал та вказувати повну назву ЗМІ — «Громадське радіо». Посилання та назва мають бути розміщені не нижче другого абзацу тексту

Підтримуйте Громадське радіо на Patreon, а також встановлюйте наш додаток:

якщо у вас Android

якщо у вас iOS