Newsone заявив про скасування «телемосту з Росією24» «через погрози»

Newsone заявив про скасування «телемосту з Росією24» «через погрози»

Телеканал Newsone опублікував заяву про скасування анонсованого телемосту з пропагандистським каналом «Россия24», нібито «у зв’язку з прямими погрозами фізичної розправи на адресу телеканалу, журналістів та їхніх сімей».

Відповідна заява з’явилася на сайті телеканалу.

Як раніше повідомлялося, український телеканал NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку, та російський пропагандистський канал «Росія 24» проведуть телеміст «Надо поговорить».

Національна спілка журналістів України (НСЖУ) засуджує можливе проведення телемосту українським телеканалом Newsone та державним російським телеканалом «Росія24».

Секретар Ради національної безпеки й оборони Олександр Данилюк заявив, що влада готова реагувати на плани проведення телемосту між телеканалами NewsOne та пропагандистським каналом «Росія24».

Додамо також, що канал «Росія 24» входить до складу Всеросійської державної телевізійної і радіомовної компанії. У 2014 році Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення оголосила, що зміст програм низки російських каналів (серед яких і «Росія 24») не відповідає вимогам Європейської конвенції про транснаціональному телебаченні і ч. 1 ст. 42 закону України «Про телебачення і радіомовлення», та заборонила їхню трансляцію на території України.

загрузка...

Останнi новини

загрузка...