Не можна довести, що власником трьох українських телеканалів є Медведчук — заступниця голови Нацради

Не можна довести, що власником трьох українських телеканалів є Медведчук — заступниця голови Нацради

Українські телеканали «112 Україна», «NewsOne» та «ZIK» «куплені підставною особою», а тому зв’язок із ними лідера партії «Опозиційна платформа – За життя» Віктора Медведчука довести неможливо.

Про це під час виступу у парламенті повідомила заступниця голови Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Уляна Фещук, пише Theinsider.

Вона закликала парламент надати Нацраді жорсткіші повноваження.

«Ми бачимо російську пропаганду на деяких каналах. Також є питання щодо монополізації інформаційного простору. Дієвих засобів убезпечення від цієї ситуації у нас, на жаль, немає», — сказала Фещук.

Вона наголосила, що у судах знаходиться 33 справи щодо порушення законодавства телеканалом «112 Україна». До каналу «NewsOne» Нацрада, за словами Фещук, застосувала 18 штрафних санкцій, які зараз так само оскаржуються в суді.

«Ми з Антимонопольним комітетом почали спільні дії, обмінюємось документами, щоб встановити зв’язок між кінцевими бенефіціарними власниками телеканалів «112 Україна», «NewsOne» та «ZIK». Ці дії розпочато після того, як стало відомо, що пан Козак (нардеп Тарас Козак, – ред.) придбав «ZIK», — розповіла Фещук.

Представниця Нацради зазначила, що як людину дотичну до війни, її обурює поява на українських телеканалах російських політиків. Однак, при цьому, за Законом України, визначальним є те, що саме говорить людина і чи закликає вона до розпалювання ворожнечі.

7 липня стало відомо, що український телеканал NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку, та російський пропагандистський канал «Росія 24» проведуть телеміст «Надо поговорить».

Національна спілка журналістів України (НСЖУ) засудила можливе проведення телемосту українським телеканалом Newsone та державним російським телеканалом «Росія 24».

Секретар Ради національної безпеки й оборони Олександр Данилюк заявив, що влада готова реагувати на плани проведення телемосту між телеканалами NewsOne та пропагандистським каналом «Росія24».

Додамо також, що канал «Росія 24» входить до складу Всеросійської державної телевізійної і радіомовної компанії. У 2014 році Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення оголосила, що зміст програм низки російських каналів (серед яких і «Росія 24») не відповідає вимогам Європейської конвенції про транснаціональному телебаченні і ч. 1 ст. 42 закону України «Про телебачення і радіомовлення», та заборонила їхню трансляцію на території України.

Читайте також: Гучні фейки «Росії 24»

Президент України Володимир Зеленський зробив заяву щодо анонсованого телемосту між телеканалом NewOne та російським пропагандистським телеканалом «Россия24» під назвою «Надо поговорить».

Після анонсу телеканала NewsOne провести телеміст з російським пропагандистським каналом «Россия 24» Генеральна прокуратура зареєструвала провадження про замах на скоєння державної зради шляхом надання інформаційної підтримки підривній діяльності проти України.

Згодом на сайті президента Білорусі Олександра Лукашенка з’явилося повідомлення про те, що Мінськ готовий стати майданчиком для міжнародної зустрічі за участі лідерів України, Росії, Великої Британії, США, Німеччини та Франції.

Рада національної безпеки і оборони провела нараду з питань інформаційної безпеки та роздала відповідні доручення силовим відомствам.

загрузка...

Останнi новини

загрузка...